Στις 12 Μαΐου οι μαθητές της ΣΤ τάξης πραγματοποίησαν την καθιερωμένη ολοήμερη εκδρομή της χρονιάς στην ιστορική πόλη του Ναυπλίου. Εκεί οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα ιστορικά μνημεία της πρώτης πρωτεύουσας της Ελλάδας, να ψωνίσουν και να δοκιμάσουν τις λιχουδιές της πόλης.

Στις 9 Μαΐου οι Μαθητές της ΣΤ τάξης είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Μουσικό Σχολείο Πατρών. Εκεί  ενημερώθηκαν  για τη λειτουργία του σχολείου καθώς και τον τρόπο που γίνεται η επιλογή των μαθητών για να φοιτήσουν σε αυτό.  Η φιλοξενία των μαθητών και των δασκάλων τους καθώς και οι χαρούμενες μελωδίες που πρόθυμα έπαιξαν τα παιδιά για εμάς, άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις!

Στις 3 Μαϊου 2017, ημέρα Τετάρτη, επισκεφτήκαμε με τους μαθητές της Β΄ τάξης, τις εγκαταστάσεις του λιμανιού της Πάτρας, για να γνωρίσουν τα παιδιά ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Μεσογείου,  με σύγχρονες,  λιμενικές υποδομές σύγχρονο χώρο cruiseterminal, ποιοτικές συνθήκες φιλοξενίας, υγιεινής και ασφάλειας.

Το λιμάνι αποτελεί την πύλη της χώρας μας προς την Ευρώπη.

Την Πέμπτη 27 Απριλίου 2017 με αφορμή το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα που υλοποιούμε τη φετινή χρονιά με θέμα: «Τα απορρίμματα στη ζωή μας», επισκεφτήκαμε το Κέντρο Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών το οποίο βρίσκεται  στην Ξερόλακκα στα Άνω  Συχαινά.

Σήμερα 7 Απριλίου 2017 όλοι οι μαθητές της Β΄ τάξης επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών. Μας υποδέχτηκαν οι γονείς μιας συμμαθήτριάς μας, που εργάζονται εκεί. Με τη βοήθεια του «Κούλη του Ποντικούλη» δοκιμάσαμε το «τυράκι» της γνώσης που μας πρόσφερε και κάναμε την πρώτη μας γνωριμία με τα εκθέματα του μουσείου. Ξεναγηθήκαμε στις αίθουσές  του, είδαμε αγγεία, γλυπτά, νομίσματα, όπλα και θαυμάσαμε τα υπέροχα ψηφιδωτά. Θα θέλαμε να ξαναπάμε και του χρόνου, ώστε να δούμε και να μάθουμε περισσότερα.

 

Το Μουσείο Επιστημών Του Πανεπιστημίου Πατρών, φιλοξενεί μια έκθεση σχετικά με τη σημαντικότητα του νερού στη ζωή μας. Η υπεύθυνη του Μουσείου κ. Πένυ Θεολόγη Γκούτη μας ενημέρωσε ότι η έκθεση αυτή «μας έρχεται» από το Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου σε συνεργασία με το Γαλλικό Ινστιτούτο.