20181219 113713Η επίσκεψη ? και πόσο μάλλον η πραγμάτωση οργανωμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων ? σε ένα μουσείο συμβάλλει στην παιδεία του ανθρώπου.
Έτσι ,λοιπόν, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της Δ΄ τάξης του σχολείου μας, διοργάνωσαν επίσκεψη και συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Αρχαιολογικού Μουσείου της Πάτρας, σχετιζόμενο με την τέχνη στην αρχαία Ελλάδα.

Αρχές του Μάη 2018, η Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το πλανητάριο, τον ιερό βράχο της Ακρόπολης και το μουσείο της Ακρόπολης, στην Αθήνα. Ήταν μια υπέροχη εμπειρία, την οποία αφήσαμε να αποτυπώσουν οι μαθητές μας στα γραπτά τους?

Οι μαθητές της Γ τάξης το τελευταίο διδακτικό τρίμηνο υλοποιούν ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα την σημασία του νερού για την ανθρώπινη ζωή, τους τρόπους εξοικονόμησης του αλλά και προστασίας του από παράγοντες ρύπανσης. Στα πλαίσια αυτής της ευαισθητοποίησης οι μαθητές επισκέφτηκαν το Σπίτι του Νερού, "όπου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την βιώσιμη διαχείριση του πολυτιμότερου δημόσιου και κοινωνικού αγαθού, του νερού".

Την Τρίτη, 16 Απριλίου, οι μαθητές της Ε? και ΣΤ΄ τάξης πραγματοποίησαν εκδρομή στην Ιερή πόλη του Μεσολογγίου. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Μουσείο Ιστορίας και Τέχνης και να ξεναγηθούν από τον κ. Παρασκευά. Στο Μουσείο υπήρχαν πίνακες ζωγραφικής, προσωπογραφίες αγωνιστών, όπλα και κειμήλια του 1821. Μαθητές και δάσκαλοι θαύμασαν την ιστορία και του τόπου και της πατρίδας μας μέσα από τις περιγραφές του ξεναγού και τα έργα τέχνης του μουσείου.

Την Παρασκευή 30 Μαρτίου, με σύμμαχο τον καλό καιρό το σχολείο μας επισκέφτηκε τις αθλητικές εγκαταστάσεις της ?Νίκης Προαστίου?. Οι μαθητές εκεί είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρους σε ομαδικά αγωνίσματα με τους υπεύθυνους γυμναστές, να παίξουν ποδόσφαιρο, να χορέψουν zumba, αλλά και να επισκεφτούν την έκθεση ερπετών και να μάθουν χρήσιμες πληροφορίες για αυτά.

Σε συνέχεια των προγραμμάτων κυκλοφοριακής αγωγής και της επίσκεψης των εκπροσώπων του Ι.Ο.Α.Σ. στο σχολείο μας, σήμερα 19 Μαρτίου 2018 οι μαθητές-μαθήτριες της Δ΄ τάξης επισκέφθηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Πάνος Μυλωνάς». Το πρόγραμμα είχε ως στόχο τόσο την θεωρητική κατάρτιση των παιδιών όσο και την πρακτική σε ζητήματα ορθής συμπεριφοράς στους δρόμους από την θέση των πεζών αλλά και των οδηγών. Ξεκίνησε από το πώς πρέπει να περνούν από τις διαβάσεις, στο πώς θα περπατούν σε ένα πεζόδρομο που είναι μαζί και ποδηλατόδρομος.