
Αγαπητοί επισκέπτες,
καλωσορίσατε στον διαδικτυακό χώρο του Μαραγκοπούλειου Δημοτικού Σχολείου Βραχναιίκων. Ο ιστότοπος δημιουργήθηκε με σκοπό να αποτελέσει μια νέα ψηφιακή γέφυρα επικοινωνίας, ανάμεσα στο σχολείο και την τοπική κοινωνία, τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και όχι μόνο. Πρόθεσή μας είναι να ανοίξει ένα παράθυρο στους χώρους του σχολείου μέσα από το οποίο ο καθένας να μπορεί να παρακολουθήσει δείγματα του εκπαιδευτικού μας έργου και παράλληλα να δοθεί στους μαθητές μας η ευκαιρία να απολαύσουν και να χαρούν τις δημιουργίες τους και να τις μοιραστούν με φίλους.
Σας ευχόμαστε καλή πλοήγηση!
Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου
Την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε σε μια συγκινητική ατμόσφαιρα η γιορτή αποφοίτησης των μαθητών – τριών της ΣΤ΄ τάξης για τη σχολική χρονιά 2025-26 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών – τριών, ενώ καλεσμένοι ήταν η Σ.Ε. ΠΕ 70 6η θέση Δασκάλων Αχαΐας κα. Μπαρτζάκλη Μαριάννα και ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων.
Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν οι μαθητές της Γ΄ τάξης με τους γονείς και κηδεμόνες τους στις 08/06/2026 στη σχολική βιβλιοθήκη του σχολείου μας, η οποία πρόσφατα αναδιαμορφώθηκε με τη συμβολή και τη στήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Η βιβλιοθήκη, ως ζωντανό κύτταρο πολιτισμού, μάθησης και δημιουργικής έκφρασης, αποτέλεσε τον ιδανικό χώρο για την υλοποίηση της δράσης.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου) και στο πλαίσιο της συμμετοχής του Μαραγκοπούλειου Δημοτικού Σχολείου Βραχναιίκων στο διεθνές πρόγραμμα «Οικολογικά Σχολεία», στις 5 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε κοινή περιβαλλοντική δράση για όλους τους μαθητές της σχολικής μονάδας στον χώρο αναψυχής ALOHA στην Κάτω Αχαΐα. Η δράση αποτέλεσε μια βιωματική εμπειρία μάθησης, συνδεδεμένη με την περιβαλλοντική εκπαίδευση, την ενεργό πολιτειότητα, τη συνεργασία και τη φροντίδα του φυσικού περιβάλλοντος. Ο παραθαλάσσιος χώρος φιλοξενίας προσέφερε το κατάλληλο πλαίσιο για την υλοποίηση δραστηριοτήτων που συνδύασαν τη γνώση, το παιχνίδι, τη δημιουργικότητα και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών.
Τη Δευτέρα 8 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας η έκθεση κουκλοθεάτρου που δημιούργησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α' και Β' τάξης.
Οι μικροί μας δημιουργοί παρουσίασαν τις κούκλες και τις κατασκευές που ετοίμασαν και έπαιξαν ιστορίες μέσα κουκλοθεάτρο, χαρίζοντας στο κοινό στιγμές χαράς, φαντασίας και δημιουργικής έκφρασης.
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Ε’ τάξης, υπό την καθοδήγηση των διδασκόντων Φερεντίνου Βησσαρίωνα (Ε1 και Ε3 και τεχνική υποστήριξη ως εκπ/κός Πληροφορικής) και Μουρτά Παρασκευής (Ε2), δημιούργησαν animations με την τεχνική του stop motion. Οι εργασίες εντάσσονται στην Θεματική Ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία.
Στις 27 ΜΑΙΟΥ 2026 το σχολείο μας συμμετείχε στο Μαθητικό Φεστιβάλ ΛΑΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ και ΧΟΡΩΝ με τίτλο "Στης παράδοσης τον κύκλο...", το οποίο διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΑΧΑΙΑΣ, μέσω των Γραφείων Πολιτιστικών Θεμάτων και Φυσικής Αγωγής & Σχολικού Αθλητισμού. Μαθητές των Ε και ΣΤ τάξεων παρουσίασαν με επιτυχία χορούς της Μακεδονίας στο Συνεδριακό & Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών. Υπεύθυνη για την προετοιμασία και επίβλεψη της χορευτικής ομάδας ήταν η εκπαιδευτικός Φ.Αγωγής του σχολείου μας κ. Αγγελική Καρέλα.