Την Τετάρτη στις 20 Μαϊου η Β' και η Δ' τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησαν επίσκεψη στο αθλητικό κέντρο Κώστα Δαβουρλή. Εκει μέσα από αθλητικά παιχνίδια ήρθαν σε επαφή με τη φύση και απόλαυσαν μια όμορφη μέρα. Εφυγαν με πολύ ωραίες εντυπώσεις.
Την Τετάρτη στις 20 Μαϊου η Β' και η Δ' τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησαν επίσκεψη στο αθλητικό κέντρο Κώστα Δαβουρλή. Εκει μέσα από αθλητικά παιχνίδια ήρθαν σε επαφή με τη φύση και απόλαυσαν μια όμορφη μέρα. Εφυγαν με πολύ ωραίες εντυπώσεις.
Μια ξεχωριστή και γεμάτη όμορφες εμπειρίες εκδρομή πραγματοποίησαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του Μαραγκοπούλειου Δ.Σ. Βραχναιίκων την Παρασκευή 15 Μαΐου 2026, με προορισμό το ιστορικό Ναύπλιο με συνοδούς τη διευθύντρια του σχολείου κ. Γαλάνη Παρασκευή, και τους εκπαιδευτικούς κ. Δημοπούλου Γιάννα και Δρίβα Τζόελ.
Στις 6/5/2026, στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος για την ανακύκλωση, της συμμετοχής της σχολικής μονάδας στα Οικολογικά Σχολεία, καθώς και της γενικότερης περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των μαθητών σχετικά με τα απορρίμματα, αλλά και των δράσεων φιλαναγνωσίας που έχουν πραγματοποιηθεί γύρω από το ζήτημα, οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) του Πανεπιστήμιο Πατρών. Συνοδοί εκπαιδευτικοί ήταν η κα Παπαγεωργίου Καλλιόπη, η κα Καρέλα Βασιλική-Δανάη, η κα Γκίκα Αγγελική και η κα Κρομμύδα Κωνσταντίνα.
Την Τετάρτη 2 Απριλίου 2026, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του Μαραγκοπούλειου Δημοτικού Σχολείου Βραχναιίκων πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσικό Σχολείο Πατρών, στο πλαίσιο της ενημέρωσης που διοργανώνει το σχολείο για τους μαθητές που ολοκληρώνουν τη φοίτησή τους στο Δημοτικό.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί κ. Κωνσταντίνα Σίδερη, κ. Ιωάννα Δημοπούλου, κ. Τζόελ Δρίβας, καθώς και η σχολική νοσηλεύτρια κ. Χαρίκλεια Δαραβέλα.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του σχολείου στην περιοχή της Εγλυκάδας, όπου λειτουργεί ως δημόσια σχολική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Μουσικό Γυμνάσιο και Λύκειο), προσφέροντας εξειδικευμένη μουσική παιδεία παράλληλα με το γενικό πρόγραμμα σπουδών.
Την Τετάρτη 01/04/2026, οι μαθητές της Α΄ τάξης, με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών Ζωής Μπερδέ, Παρασκευής Μουρτά και Ευφροσύνης Τσίχλα, στο πλαίσιο του Προγράμματος Αγωγής Υγείας «Ένα θεατρικό ταξίδι στον κόσμο της υγιεινής διατροφής», πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο οινοποιείο Οινοποιείο Παπασταματόπουλου και στο Εκκλησιαστικό και Λαογραφικό Μουσείο Λουσικών. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη διαδικασία παραγωγής τοπικών προϊόντων, να περιηγηθούν στους χώρους του μουσείου και να έρθουν σε επαφή με στοιχεία της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς.
Την Πέμπτη 19/03/2026, η Α΄ τάξη, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό τη Ζωή Μπερδέ και σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό Αγγλικών Χριστίνα Φαρμάκη και την εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής Αγγελική Καρέλα, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Βιβλιοθήκη: Ο κήπος της φιλαναγνωσίας» και του Σχεδίου Δράσης «Μικροί αναγνώστες… μεγάλοι πολίτες». Οι μαθητές συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ο κύριος Τυπώ, οδός Γραμμάτων 24» και γνώρισαν βιωματικά τον κόσμο της γραφής και της τυπογραφίας, ενώ εντυπωσιάστηκαν βλέποντας από κοντά λινοτυπική μηχανή, κατανοώντας την εξέλιξη της εκτύπωσης μέσα στον χρόνο.