Την Τρίτη 18 Μαρτίου οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας με τη συνοδεία των υπεύθυνων εκπαιδευτικών είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν στον πολυχώρο Veso την ταινία “Ο Πάντινγκτον στο Περού “ .Ήταν μια υπέροχη εμπειρία καθώς έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουν την αξία της ομαλής συνύπαρξης και συνεργασίας με τους συμμαθητές τους αλλά και σεβασμού (άξονας 3 ) , τόσο στο χώρο της προβολής όσο και στο χώρο του παιχνιδιού.
http://dim-vrachn.ach.sch.gr/school/2015-11-02-15-34-47?start=18#sigFreeId8b5aa25125











