Την Τρίτη 26/11/2024 οι μαθητές του Β2 τμήματος του σχολείου μας με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό τους Ζωή Μπερδέ πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο ελαιοτριβείο των Βραχναιίκων.
Με αφορμή το φετινό πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα την «Υγιεινή διατροφή» ,οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία μιας συναρπαστικής εκπαιδευτικής εμπειρίας, καθώς είδαν από κοντά τη διαδικασία παραγωγής ελαιολάδου.
Στην είσοδο μας υποδέχθηκε θερμά ο κ. Γιάννης Κοζιώρης και ξεκίνησε την ξενάγηση στους χώρους του ελαιοτριβείου όπου και εξήγησε τη διαδικασία παραγωγής.
Οι μικροί μαθητές είδαν το χώρο που φτάνουν οι ελιές από τους παραγωγούς, ταξινομούνται και καθαρίζονται από φύλλα και ξένα σώματα.










