Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου) και στο πλαίσιο της συμμετοχής του Μαραγκοπούλειου Δημοτικού Σχολείου Βραχναιίκων στο διεθνές πρόγραμμα «Οικολογικά Σχολεία», στις 5 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε κοινή περιβαλλοντική δράση για όλους τους μαθητές της σχολικής μονάδας στον χώρο αναψυχής ALOHA στην Κάτω Αχαΐα. Η δράση αποτέλεσε μια βιωματική εμπειρία μάθησης, συνδεδεμένη με την περιβαλλοντική εκπαίδευση, την ενεργό πολιτειότητα, τη συνεργασία και τη φροντίδα του φυσικού περιβάλλοντος. Ο παραθαλάσσιος χώρος φιλοξενίας προσέφερε το κατάλληλο πλαίσιο για την υλοποίηση δραστηριοτήτων που συνδύασαν τη γνώση, το παιχνίδι, τη δημιουργικότητα και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών.











