
Αγαπητοί επισκέπτες,
καλωσορίσατε στον διαδικτυακό χώρο του Μαραγκοπούλειου Δημοτικού Σχολείου Βραχναιίκων. Ο ιστότοπος δημιουργήθηκε με σκοπό να αποτελέσει μια νέα ψηφιακή γέφυρα επικοινωνίας, ανάμεσα στο σχολείο και την τοπική κοινωνία, τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και όχι μόνο. Πρόθεσή μας είναι να ανοίξει ένα παράθυρο στους χώρους του σχολείου μέσα από το οποίο ο καθένας να μπορεί να παρακολουθήσει δείγματα του εκπαιδευτικού μας έργου και παράλληλα να δοθεί στους μαθητές μας η ευκαιρία να απολαύσουν και να χαρούν τις δημιουργίες τους και να τις μοιραστούν με φίλους.
Σας ευχόμαστε καλή πλοήγηση!
Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου
Την Τετάρτη 25.2.2026 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη επαγγελματιών υγείας της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, της κ. Πολυχρονοπούλου Όλγα, Επισκέπτριας Υγείας και της κ. Παρανού Αικατερίνης, Νοσηλεύτριας για την υλοποίηση δράσης ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης μαθητικού πληθυσμού στους μαθητές των Β και Γ τάξεων με θεματικό άξονα Διατροφική Αγωγή στην αίθουσα της βιβλιοθήκης του σχολείου μας.
Την Παρασκευή 13/02/2026 οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, συνοδεία των εκπαιδευτικών κας Ζάρλα, κας Παπαγεωργίου, κας Γκίκα και κ. Λιβέρη, επισκέφτηκαν τη Δημοτική Βιβλιοθήκη της Πάτρας και έζησε μια μοναδική εμπειρία γεμάτη γνώση και δημιουργία!
Τη Δευτέρα 16/02/2026 η Α΄ τάξη του σχολείου μας, με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς Ζωή Μπερδέ, Παρασκευή Μπουρτά και Ευφροσύνη Τσίχλα, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών. Η δράση εντάσσεται στο Σχέδιο Δράσης της σχολικής μας μονάδας στον Άξονα 1 «Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση» με τίτλο «Μικροί αναγνώστες… μεγάλοι πολίτες», στο Πολιτιστικό Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Βιβλιοθήκη: Ο κήπος της φιλαναγνωσίας», καθώς και στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων «Τα δικαιώματα του ανθρώπου» που υλοποιεί η Α΄ τάξη.
Στις 12 Φεβρουαρίου γιορτάσαμε και φέτος την Τσικνοπέμπτη.
Οι μαθητές φόρεσαν τις αποκριάτικες στολές τους και γεύτηκαν σουβλάκια κερασμένα από τον σύλλογο γονέων. Στη συνέχεια όλα τα τμήματα χόρεψαν παραδοσιακούς αποκριάτικούς χορούς.
Η προετοιμασία η οργάνωση και η παρουσίαση των χορών έγινε από τους εκπαιδευτικούς Φ. αγωγής κ. Αγγελική Καρέλα και κ. Κοσμά Ζώτο με την συνεργασία του συλλόγου διδασκόντων.
Και του χρόνου, καλές αποκριές!!!
22 Δεκεμβρίου 2025
Υλοποίηση δράσης «Χαρίζουμε ένα βιβλίο… δυναμώνουμε το φως»...δίπλα στο «Χριστουγεννιάτικο Δέντρο των Ευχών».
Με αφορμή τη χαρμόσυνη περίοδο των Χριστουγέννων και στο πλαίσιο της συστηματικής καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας, το σχολείο μας υλοποίησε τη δράση «Χαρίζουμε ένα βιβλίο… δυναμώνουμε το φως», εμπνευσμένη από την ομώνυμη πανελλήνια πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού portal elniplex, την οποία εμπλουτίσαμε δημιουργικά με το «Χριστουγεννιάτικο Δέντρο των Ευχών».
Η δράση αντλεί τον συμβολισμό της από ένα παλιό ιρλανδικό έθιμο, το Jólabókaflóð («Χριστουγεννιάτικη Βιβλιοπλημμύρα»). Σύμφωνα με αυτό, στις 21 Δεκεμβρίου –τη μεγαλύτερη νύχτα του χρόνου– οι άνθρωποι αντάλλασσαν και χάριζαν βιβλία, «ανάβοντας» το φως της γνώσης για να νικήσουν το σκοτάδι. Με το ίδιο πνεύμα, θελήσαμε και στη σχολική μας κοινότητα να λάμψει το φως του βιβλίου· ένα φως που οδηγεί στη γνώση, τη φαντασία και την ελπίδα, καλλιεργώντας την αγάπη για την ανάγνωση και το πνεύμα της προσφοράς.
Στα πλαίσια της Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας ( Άξονας 1: Διδασκαλία και Μάθηση ), του Πολιτιστικού Προγράμματος που εκπονούμε με θέμα την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και της αξιοποίησης της σχολικής βιβλιοθήκης καλέσαμε – οι μαθητές της Γ τάξης και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Ζάρλα Βασιλική και Παπαγεωργίου Καλλιόπη - την Πατρινή συγγραφέα παραμυθιών και παιδικών βιβλίων Τρισεύγενη Γκοτσίνου. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου στο χώρο της βιβλιοθήκης μας.