
Αγαπητοί επισκέπτες,
καλωσορίσατε στον διαδικτυακό χώρο του Μαραγκοπούλειου Δημοτικού Σχολείου Βραχναιίκων. Ο ιστότοπος δημιουργήθηκε με σκοπό να αποτελέσει μια νέα ψηφιακή γέφυρα επικοινωνίας, ανάμεσα στο σχολείο και την τοπική κοινωνία, τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και όχι μόνο. Πρόθεσή μας είναι να ανοίξει ένα παράθυρο στους χώρους του σχολείου μέσα από το οποίο ο καθένας να μπορεί να παρακολουθήσει δείγματα του εκπαιδευτικού μας έργου και παράλληλα να δοθεί στους μαθητές μας η ευκαιρία να απολαύσουν και να χαρούν τις δημιουργίες τους και να τις μοιραστούν με φίλους.
Σας ευχόμαστε καλή πλοήγηση!
Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου
Την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025, στον χώρο της σχολικής βιβλιοθήκης, το Δ2 τμήμα του σχολείου μας συμμετείχε σε μια βιωματική και συμβολική δράση φιλαναγνωσίας, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Άνθη Καραμούτη.
Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του άξονα αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας, με αφετηρία το βιβλίο «Ο Ραφτάκος των Λέξεων». Η επιλογή του συγκεκριμένου βιβλίου βασίστηκε στη δυνατότητά του να αναδεικνύει τις λέξεις όχι απλώς ως γλωσσικά σύμβολα, αλλά ως λέξεις–στάσεις ζωής, λέξεις–πράξεις, λέξεις που επιλέγονται συνειδητά, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην ιστορία του Ραφτάκου.
Οι μαθητές του Ε2 με την εκπαιδευτικό Μουρτά Παρασκευή, ολοκλήρωσαν το 1ο Εργαστήριο δεξιοτήτων για τη φετινή σχολική χρονιά. Μέσα στα πλαίσια του άξονα : « Ενδιαφέρομαι και ενεργώ- Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη» επιλέξαμε το θέμα :« Μέσα από τα μάτια του άλλου» . Τα παιδιά μέσω της διερευνητικής – αποκαλυπτικής μάθησης συμμετείχαν σε ενδιαφέρουσες, δημιουργικές και βιωματικές δραστηριότητες, ( όπως παιχνίδια , βιβλία , παρουσιάσεις, φύλλα εργασίας κ.λ.π) προκειμένου να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση.
Έμαθαν:
Στο πλαίσιο δράσεων του ενεργού πολίτη που σχετιζεται με τη φιλαναγνωσια η εκπαιδευτικος Αγγλικών του σχολείου μας κα Πουλιεζου, έδωσε μια ακόμη διάσταση στο παραμύθι " Ο Βασιλιάς των ζωων" που επεξεργαστηκαν οι μαθητές κι εκπαιδευτικοι της Γ τάξης. Οι μαθητές της προαναφερθεισας τάξης, σε επόμενο χρόνο, από την επεξεργασία του παραμυθιού, παρουσίασαν και στην αγγλική γλώσσα μηνύματα φιλιας που διεκριναν στο παραμύθι και τα συνόδευσαν με τις ζωγραφιές τους.
Στις 3 Δεκεμβρίου 2025, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και στο πλαίσιο Δράσεων Ενεργού Πολίτη, οι μαθητές της Γ΄ τάξης υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, κας Παπαγεωργίου και κας Ζάρλα, υλοποίησαν δράση φιλαναγνωσίας και ευαισθητοποίησης με επίκεντρο τη φιλία, την ισότητα, τη διαφορετικότητα και την ενσυναίσθηση. Αρχικά, οι μαθητές διάβασαν το παραμύθι «Ο Βασιλιάς των Ζώων» από το βιβλίο της Μουσικής της Γ΄ τάξης στην ενότητα «Ένα παραμύθι γίνεται τραγούδι».
Σήμερα, 6 Δεκεμβρίου 2025, στον πεζόδρομο της οδού Μαιζώνος και της Αγίου Νικολάου στην Πάτρα, πραγματοποιήθηκε μια μεγάλη γιορτή αγάπης με πρωταγωνιστές εκατοντάδες μαθητές της Αχαικής πρωτεύουσας : η “Εορταστική Εκδήλωση για τα 42 Χρόνια της ΦΛΟΓΑΣ: Αγάπη δίχως όρους…”. Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από τον Σύλλογο Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «ΦΛΟΓΑ», Τμήμα Πάτρας, και το Τμήμα Αγωγής Υγείας της Π.Ε. Αχαΐας, με τη συμμετοχή σχολείων της περιοχής.