Οι μαθητές της Γ ΄ τάξης αφού διάβασαν για τα κουζινοξωτικά στα βιβλία της Γλώσσας τους, τα ζωγράφισαν και έκαναν ένα μικρό διαγωνισμό : για το πιο ωραίο κουζινοξωτικό αλλά και το πιο αστείο .
Οι μαθητές της Γ ΄ τάξης αφού διάβασαν για τα κουζινοξωτικά στα βιβλία της Γλώσσας τους, τα ζωγράφισαν και έκαναν ένα μικρό διαγωνισμό : για το πιο ωραίο κουζινοξωτικό αλλά και το πιο αστείο .
Με αφορμή τη ''Γιορτή της Κρέπας'' που αναβιώνει κάθε χρόνο στις 2 Φεβρουαρίου στη Γαλλία, οι μαθητές των τάξεων ΣΤ'1 και ΣΤ'2 του σχολείου μας δοκίμασαν τις δεξιότητές τους στη μαγειρική τέχνη και γεύθηκαν τις γαστρονομικές τους δημιουργίες στα πλαίσια του μαθήματος της Γαλλικής Γλώσσας.
Το Δικαίωμα της ψήφου και η σημασία του ήταν το σημαντικότατο θέμα που πραγματευτήκαμε με τους μαθητές μας στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής. Απόρροια αυτού και οι εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στην ΣΤ΄ τάξη. Οι υποψήφιοι παρουσίασαν τον εαυτό τους και τις ιδέες τους, στήθηκε κάλπη, μοιράστηκαν ψηφοδέλτια και η ψηφοφορία άρχισε?!
Ενημέρωση?συζήτηση?απόφαση?εκλογή!
Στη χώρα μας η γιορτή των Χριστουγέννων είναι από τις ωραιότερες του χρόνου. Γι΄ αυτό συνηθίζουμε να στολίζουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο και να φτιάχνουμε άλλες κατασκευές για να εκφράσουμε τη χαρά μας για τον ερχομό του Σωτήρα στον κόσμο μας.
Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας - ενότητα 4, Διατροφή- και της σύνδεσή της με βιωματικές δράσεις καθώς και της διασύνδεσής της με το πρόγραμμα «ΕΥ ΖΗΝ», διοργανώσαμε στο χώρο του σχολείου, ένα υγιεινό πρωινό!
Το Υπουργείο Πολιτισμού , Παιδείας και Θρησκευμάτων θεσμοθέτησε την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού την πρώτη Δευτέρα του Οκτώβρη κάθε σχολικού έτους.
Για τη φετινή χρονιά ο θεματικός άξονας είναι: «Σχολικός Αθλητισμός-Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά και Παραολυμπιακά Αθλήματα».
Στις τάξεις έγινε επεξεργασία και συζήτηση για την έννοια του Ολυμπισμού, τα ιδεώδη και τις αξίες του, όπως ο καλός αθλητής είναι αυτός που προσπαθεί πολύ, ακόμα κι αν δεν πετύχει τη νίκη.
Το σκάκι ως παιδαγωγική και δημιουργική δραστηριότητα εντάχτηκε στο πλαίσιο της Ευέλικτης ζώνης στην Α΄,Β΄,Γ΄ και Δ΄τάξη με μία ώρα την εβδομάδα τη φετινή χρονιά. Καλλιεργεί τη μνήμη και την αυτοσυγκέντρωση και βοηθά το παιδί να οριοθετεί τις δυνάμεις του. Μπορεί να λειτουργήσει και ως εργαλείο αυτό-ρύθμισης, καθώς μια παρτίδα σκάκι μοιάζει με την πορεία μας μέσα στη ζωή: αναποδιές που πρέπει να αντιμετωπίσουμε ,αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε , απογοητεύσεις που θα δοκιμάσουμε, επιλογές που θα κάνουμε, επίθεση ή υποχώρηση, τακτική ή στρατηγική.