Σήμερα Τετάρτη 02 Μαΐου 2018 ολοκληρώθηκε το πρώτο μέρος της ενασχόλησης ομάδων μαθητών- μαθητριών του ολοήμερου τμήματος με διαδικτυακά εργαλεία ψηφιακής αφήγησης, τα οποία τους δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν διαδικτυακά βιβλία. Χρησιμοποιώντας διαφορετικά στυλ γραφής και μεγάλη ποικιλία εξαιρετικών εικονογραφήσεων, είχαν την ευκαιρία να επιμεληθούν κάθε σελίδα του «βιβλίου» τους, να προσθέσουν εικόνες και κείμενο με απώτερο στόχο να εξάσκησή τους στην παραγωγή γραπτού λόγου καθώς και στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της φαντασία τους.

Τα σταυρόλεξα αποτελούν έναν παιγνιώδη τρόπο αξιολόγησης των γνώσεων των μαθητών μας, που προάγουν την κριτική σκέψη και την εμπέδωση, για αυτό και χρησιμοποιούνται συχνά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στην κατεύθυνση αυτή οι μαθητές του Δ΄1 στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης, δημιούργησαν τα δικά τους σταυρόλεξα με διαδικτυακά εργαλεία για το μάθημα της Ιστορίας, ενώ για το διδακτικό αντικείμενο της Ν. Γλώσσας με την βοήθεια ανοικτών εκπαιδευτικών λογισμικών δημιούργησαν τις δικές τους διαδραστικές ασκήσεις με τη μορφή ιστοσελίδων (html). Έτσι είχαν την ευκαιρία να τις «διαμορφώσουν» με ξεχωριστό τρόπο, καθώς και να τις επιλύσουν σε ομάδες στον ψηφιακό πίνακα του σχολείου μας.

Σήμερα Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018, ολοκληρώθηκε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα μελέτης των Ολυμπιακών Αγώνων, με τη συμμετοχή ομάδας μαθητών του Ολοήμερου Προγράμματος. Μέσα από τα Ψηφιακά Αποθετήρια Εκπαιδευτικού Περιεχομένου του Υπουργείου Παιδείας και ιστοεξερευνήσεις (webquests) είχαν την ευκαιρία να μελετήσουν την εξέλιξή τους στην πάροδο των αιώνων.

Την Τρίτη 13 Μαρτίου οι μαθητές της Γ τάξης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εξαιρετική παρουσίαση ( powerpoint ) από τον εκπαιδευτικό του μαθήματος των Εικαστικών κ. Διονύση Παντελή  με θέμα την ιαπωνική ποίηση- χαϊκού - και ζωγραφική. Οι μαθητές στο μάθημα της Γλώσσας είχαν γνωρίσει τα χαϊκού (ιαπωνικά: 俳句‎, δηλαδή «αστείος στίχος»). Τα χαϊκού είναι με συνολικά 17 συλλαβές η πιο σύντομη μορφή ποίησης στον κόσμο.

Με την υλοποίηση της υποενότητας : «Προσκυνήματα Χριστιανών» του διδακτικού αντικειμένου των Θρησκευτικών, οι μαθητές του Δ1 με τη βοήθεια ανοικτού λογισμικού, δημιούργησαν έναν ηλεκτρονικό εννοιολογικό χάρτη με σχετικές ψηφιακές πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό (ψηφιακού σχολείου , Υπουργείου Πολιτισμού και άλλων φορέων). Χρησιμοποιώντας τις αρχές της οπτικής και γραμμικής σκέψης-μάθησης, ενσωμάτωσαν τα δεδομένα, αναπτύσσοντας παράλληλα τις οργανωτικές δεξιότητες και τη δημιουργικότητά τους.

'Την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018 οι μαθητές του ΣΤ1 επισκεφθήκαμε το Επιστημονικό Κέντρο Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ),  το οποίο στεγάζεται στο υπόγειο του 13ου Γυμνασίου Πατρών, όπου μας επιφύλαξαν θερμή υποδοχή και υποδειγματική φιλοξενία. Εκεί παρακολουθήσαμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και υλοποιήσαμε με απαράμιλλο ενθουσιασμό πειράματα στις Φυσικές Επιστήμες και ειδικότερα μελετήσαμε κύτταρα φυτικών και ζωικών οργανισμών, μάθαμε να ξεχωρίζουμε οξέα, βάσεις και άλατα αλλά και πραγματοποιήσαμε πειράματα οπτικής.

Σήμερα, Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018 οι μαθητές-μαθήτριες του Δ1 τμήματος ολοκλήρωσαν τον πρώτο κύκλο επεξεργασίας γραμματικών φαινομένων της 10ης Ενότητας του διδακτικού αντικειμένου της Γλώσσας και γεωμετρικών όρων της 5ης ενότητας των Μαθηματικών, με την υποστήριξη των εμπλουτισμένων εγχειριδίων του Ψηφιακού Σχολείου, καθώς και του διαδραστικού πίνακα της σχολικής μας μονάδας. Δόθηκε η ευκαιρία να ασκηθούν σε Λογισμικά ανοικτού τύπου και εφαρμογές διαδικτυακής υποστήριξης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, με στόχο την εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών στην καθημερινή σχολική πραγματικότητα, επιδιώκοντας ταυτόχρονα τη διεύρυνση των πνευματικών τους οριζόντων σε νέες μεθόδους μάθησης.