Με αφορμή το ομώνυμο τραγούδι από τη Λιλιπούπολη, οι μαθητές της Γ τάξης κατασκεύασαν ή ζωγράφισαν ομαδικά ή και ατομικά τα δικά τους αλλιώτικα λεωφορεία. Όταν η φαντασία των μαθητών γίνεται δημιουργία τα αποτελέσματα είναι ονειρικά. Συγχαρητήρια σε όλους τους μικρούς μαθητές!

Σήμερα Τετάρτη 02 Μαΐου 2018 ολοκληρώθηκε το πρώτο μέρος της ενασχόλησης ομάδων μαθητών- μαθητριών του ολοήμερου τμήματος με διαδικτυακά εργαλεία ψηφιακής αφήγησης, τα οποία τους δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν διαδικτυακά βιβλία. Χρησιμοποιώντας διαφορετικά στυλ γραφής και μεγάλη ποικιλία εξαιρετικών εικονογραφήσεων, είχαν την ευκαιρία να επιμεληθούν κάθε σελίδα του «βιβλίου» τους, να προσθέσουν εικόνες και κείμενο με απώτερο στόχο να εξάσκησή τους στην παραγωγή γραπτού λόγου καθώς και στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της φαντασία τους.

Τα σταυρόλεξα αποτελούν έναν παιγνιώδη τρόπο αξιολόγησης των γνώσεων των μαθητών μας, που προάγουν την κριτική σκέψη και την εμπέδωση, για αυτό και χρησιμοποιούνται συχνά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στην κατεύθυνση αυτή οι μαθητές του Δ΄1 στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης, δημιούργησαν τα δικά τους σταυρόλεξα με διαδικτυακά εργαλεία για το μάθημα της Ιστορίας, ενώ για το διδακτικό αντικείμενο της Ν. Γλώσσας με την βοήθεια ανοικτών εκπαιδευτικών λογισμικών δημιούργησαν τις δικές τους διαδραστικές ασκήσεις με τη μορφή ιστοσελίδων (html). Έτσι είχαν την ευκαιρία να τις «διαμορφώσουν» με ξεχωριστό τρόπο, καθώς και να τις επιλύσουν σε ομάδες στον ψηφιακό πίνακα του σχολείου μας.

Σήμερα Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018, ολοκληρώθηκε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα μελέτης των Ολυμπιακών Αγώνων, με τη συμμετοχή ομάδας μαθητών του Ολοήμερου Προγράμματος. Μέσα από τα Ψηφιακά Αποθετήρια Εκπαιδευτικού Περιεχομένου του Υπουργείου Παιδείας και ιστοεξερευνήσεις (webquests) είχαν την ευκαιρία να μελετήσουν την εξέλιξή τους στην πάροδο των αιώνων.

Την Τρίτη 13 Μαρτίου οι μαθητές της Γ τάξης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εξαιρετική παρουσίαση ( powerpoint ) από τον εκπαιδευτικό του μαθήματος των Εικαστικών κ. Διονύση Παντελή  με θέμα την ιαπωνική ποίηση- χαϊκού - και ζωγραφική. Οι μαθητές στο μάθημα της Γλώσσας είχαν γνωρίσει τα χαϊκού (ιαπωνικά: 俳句‎, δηλαδή «αστείος στίχος»). Τα χαϊκού είναι με συνολικά 17 συλλαβές η πιο σύντομη μορφή ποίησης στον κόσμο.

Με την υλοποίηση της υποενότητας : «Προσκυνήματα Χριστιανών» του διδακτικού αντικειμένου των Θρησκευτικών, οι μαθητές του Δ1 με τη βοήθεια ανοικτού λογισμικού, δημιούργησαν έναν ηλεκτρονικό εννοιολογικό χάρτη με σχετικές ψηφιακές πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό (ψηφιακού σχολείου , Υπουργείου Πολιτισμού και άλλων φορέων). Χρησιμοποιώντας τις αρχές της οπτικής και γραμμικής σκέψης-μάθησης, ενσωμάτωσαν τα δεδομένα, αναπτύσσοντας παράλληλα τις οργανωτικές δεξιότητες και τη δημιουργικότητά τους.

RSS Feed Υπουργείου Παιδείας

Οι Επισκέπτες μας

5.png9.png9.png4.png5.png
Σήμερα:44
Αυτόν τον μήνα:1119
Συνολικά:59945