Στο πλαίσιο της μεγάλης Εθνικής Επετείου του 1821 που έφθασε, σήμερα 24 Μαρτίου 2016 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, οι μαθητές μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης παρουσίασαν διασκευασμένα αποσπάσματα από το εμβληματικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Το Μεγάλο μας Τσίρκο». Ένα έργο που διατρέχει σημαντικές στιγμές της ελληνικής επανάστασης, που δεν πρέπει να ξεχνούμε, ενώ παραμένει αναλλοίωτο στον χρόνο και επίκαιρο στις μέρες μας όσο ποτέ.











