Στα  πλαίσια  υλοποίησης  προγράμματος  Αγωγής   Υγείας  με  θέμα  τις   διατροφικές  συνήθειες, οι  μαθητές  της  Β΄ τάξης  επισκέφτηκαν  το  ελαιοτριβείο  της   περιοχής  για  να  μάθουν  πώς  βγαίνει  το  λάδι. Η χρήση  του  ελαιόλαδου είναι  πολύ  σημαντική  για  μια  υγιεινή  διατροφή.

DSC01622 Small DSC01626 Small
DSC01620 Small DSC01617 Small

Την   Τετάρτη   26  Νοεμβρίου  όλοι   οι μαθητές  μας   παρέα  με  τους  δασκάλους  και  τους  φίλους  τους  απόλαυσαν  το  πρωινό  τους στο  προαύλιο  του  σχολείου   σε  ευχάριστο  περιβάλλον   με  καλή   διάθεση. Πολύτιμοι  συνεργάτες  μας   στάθηκαν  οι  μητέρες  των  μικρών  μαθητών  με  την παρασκευή  γευστικότατων  κέικ.SDC16689 Small

 

Ο Περιφερειακός Υπεύθυνος Συντονισμού των Δράσεων του Κοινωνικού Σχολείου της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτ. Ελλάδας, σε συνεργασία με το Τμήμα Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Π.Ε. Αχα?ας, στο πλαίσιο του προγράμματος «Κοινωνικό Σχολείο» διοργάνωσαν ημερίδα για τη θεματική της διατροφής με τίτλο: «Συζητώντας Δια.. τροφή»

Η ημερίδα  πραγματοποιήθηκε  στην Πάτρα (Αγορά Αργύρη), την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014.  

Το  σχολείο  μας  συμμετείχε  σ? αυτή  την  εκδήλωση  παρουσιάζοντας  το  εκπαιδευτικό  πρόγραμμα  που  υλοποιείται από όλους τους μαθητές  και εκπαιδευτικούς με  αφορμή  την  ημέρα παχυσαρκίας  τη  φετινή  χρονιά  με  τίτλο: «Είμαι  ό,τι  τρώω ».

Τις  κυριότερες  δράσεις  παρουσίασε  η  υποδιευθύντρια του σχολείου μας,, κ. Σοφία  Πασχαλίδου, όπως:

  1. .Αρχικό  ερωτηματολόγιο  με  τις  διατροφικές  συνήθειες των  μαθητών.
  2. .Αποδελτίωση-Εξαγωγή  συμπερασμάτων.
  3. .Συζήτηση  στην  τάξη  και  σχεδιασμός  διατροφικής  πυραμίδας.
  4. .Δημιουργία   αφίσας και  έκθεσή  τους από τους  μαθητές  των  Ε΄ και  ΣΤ΄ τάξεων.
  5. .Υγιεινό  πρωινό  με  τους  συμμαθητές  μου στο  προαύλιο.
  6. .Ενημέρωση  για  την παιδική  παχυσαρκία  στους  μαθητές  και  τους  γονείς  τους  από  διατροφολόγο.

Αξιολόγηση  του  προγράμματος  με  τελικό  ερωτηματολόγιο

SDC16605 Small SDC16607 Small
SDC16615 Small SDC16619 Small

 

DSC01585 Small - Copy

Την  Παρασκευή   7  Νοεμβρίου  2014 οι  μαθητές  της  Β΄ τάξης  στα  πλαίσια  υλοποίησης  προγράμματος   αγωγής  υγείας   με  θέμα : «Διατροφικές  συνήθειες  και  άσκηση» και  φιλαναγνωσίας: " Δημιουργία  κόμικς"  επισκέφτηκαν  με  τις  δασκάλες  τους  κ.  Βασιλική  Ζάρλα  και  Γεωργία  Σπαθή ?Κορώνη  τη  Δημοτική  Βιβλιοθήκη  Πατρών . Αφού  ξεναγήθηκαν  στους  ιστορικούς  χώρους  και  το αναγνωστήριο  με τους  χιλιάδες  τόμους  βιβλίων ,βρέθηκαν  στο  παιδικό  τμήμα  της  Βιβλιοθήκης  και  δημιούργησαν  τις  δικές  τους  ιστορίες  κόμικς  με  την βοήθεια  της κ.  Κούρου  και  των συνεργατών  της. Στη  συνέχεια  επισκέφτηκαν  το  Μουσείο  Τύπου.  Εκεί  τους  μίλησε  για  την ιστορία  των  εφημερίδων  η κ.  Τσίρου  και  οι  μικροί   μαθητές  μας  εντυπωσιάστηκαν  από  το  μέγεθος  των  εντύπων.

αβ1

αβ3

 

Παρουσίαση  προγραμμάτων  Αγωγής  Υγείας     Α΄ και  Β΄ τάξεων

Την   Τρίτη   10    Ιουνίου   2014  στην αυλή  του σχολείου μας,   οι  μαθητές   του   Α1 Τμήματος      στα  πλαίσια  υλοποίησης     προγράμματος    Αγωγής  Υγείας      με  θέμα: «Δεν  τρώω  ό,τι  να?ναι ?αλλά  ό,τι  πρέπει»  παρουσίασαν    δραματοποιημένο  το  λαϊκό  παραμύθι: «Ο  Πολυροβυθάς»  και   οι  μαθητές  του  Α2   έγραψαν  και  είπαν  ποιηματάκια  για τον  «Σιμιγδαλένιο».

Οι   μαθητές   της  Β΄ τάξης    υλοποιώντας  τη φετινή χρονιά  πρόγραμμα   Αγωγής   Υγείας   με  θέμα: «Γνωρίζω   το  σώμα  μου  παίζο

ντας» ,παρουσίασαν  στο  προαύλιο  του σχολείου μας  με  μουσικοκινητική τα  τραγούδια:

  • Κεφάλι,  ώμοι.
  • ΌΚΙ,ΚΟΚΙ
  • Το  χοντρό  μπιζέλι  και έπαιξαν το παραδοσιακό παιχνίδι: "Ένα λεπτό  κρεμμύδι"

Στη  χώρα  μας  συμβαίνουν  πολλά  τροχαία  ατυχήματα  που  σε  μεγάλο  ποσοστό  οφείλονται  στην  κακή οδική  συμπεριφορά. Η  έλλειψη κυκλοφοριακής  αγωγής  και  παιδείας  έχουν  κρίσιμο  ρόλο  στο  ζήτημα της  οδικής  ασφάλειας. Θεωρούμε  πως  η  ενασχόλησή  μας  με  αυτό  το  θέμα  συμβάλλει  στην  ενημέρωση  και  ευαισθητοποίηση  των  μαθητών  μας, ώστε  να αποκτήσουν σωστή  οδική  συμπεριφορά  ως  πεζοί, ποδηλάτες, επιβάτες και  μελλοντικοί οδηγοί.