αβ1

αβ3

 

Παρουσίαση  προγραμμάτων  Αγωγής  Υγείας     Α΄ και  Β΄ τάξεων

Την   Τρίτη   10    Ιουνίου   2014  στην αυλή  του σχολείου μας,   οι  μαθητές   του   Α1 Τμήματος      στα  πλαίσια  υλοποίησης     προγράμματος    Αγωγής  Υγείας      με  θέμα: «Δεν  τρώω  ό,τι  να?ναι ?αλλά  ό,τι  πρέπει»  παρουσίασαν    δραματοποιημένο  το  λαϊκό  παραμύθι: «Ο  Πολυροβυθάς»  και   οι  μαθητές  του  Α2   έγραψαν  και  είπαν  ποιηματάκια  για τον  «Σιμιγδαλένιο».

Οι   μαθητές   της  Β΄ τάξης    υλοποιώντας  τη φετινή χρονιά  πρόγραμμα   Αγωγής   Υγείας   με  θέμα: «Γνωρίζω   το  σώμα  μου  παίζο

ντας» ,παρουσίασαν  στο  προαύλιο  του σχολείου μας  με  μουσικοκινητική τα  τραγούδια:

  • Κεφάλι,  ώμοι.
  • ΌΚΙ,ΚΟΚΙ
  • Το  χοντρό  μπιζέλι  και έπαιξαν το παραδοσιακό παιχνίδι: "Ένα λεπτό  κρεμμύδι"

Στη  χώρα  μας  συμβαίνουν  πολλά  τροχαία  ατυχήματα  που  σε  μεγάλο  ποσοστό  οφείλονται  στην  κακή οδική  συμπεριφορά. Η  έλλειψη κυκλοφοριακής  αγωγής  και  παιδείας  έχουν  κρίσιμο  ρόλο  στο  ζήτημα της  οδικής  ασφάλειας. Θεωρούμε  πως  η  ενασχόλησή  μας  με  αυτό  το  θέμα  συμβάλλει  στην  ενημέρωση  και  ευαισθητοποίηση  των  μαθητών  μας, ώστε  να αποκτήσουν σωστή  οδική  συμπεριφορά  ως  πεζοί, ποδηλάτες, επιβάτες και  μελλοντικοί οδηγοί.

Είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται ολοένα και πιο έντονο το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας.  Αν και στο δικό μας σχολείο, το φαινόμενο αυτό δεν είναι ακόμα τόσο έντονο, εντούτοις κατά καιρούς μας έχουν απασχολήσει κάποια περιστατικά που πιστεύουμε ότι αφορούν το θέμα αυτό.  Ειδικότερα στις τάξεις της ΣΤ΄ υπήρξαν κάποια περιστατικά όπου μαθητές έλυναν τα «προβλήματά τους» με τη χρήση βίας είτε σωματικής είτε ψυχολογικής. 

Αφορμή για να ασχοληθούμε με αυτό το θέμα στάθηκε το γεγονός ότι στις μέρες μας, η  οικονομικοκοινωνική κρίση έχει οξύνει τα περιστατικά βίας και επιθετικής συμπεριφοράς, τόσο μέσα στην οικογένεια όσο και ευρύτερο περιβάλλον του σχολείου και της γειτονιάς. Για το λόγο αυτό θελήσαμε να εξετάσουμε τις μορφές ενδοσχολικής βίας και να προτείνουμε τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου. Πρώτιστα όμως επικεντρωθήκαμε στην πρόληψη τέτοιων περιπτώσεων και στη δημιουργία υγειών σχέσεων μεταξύ των παιδιών στο σχολικό  χώρο. 

Έναυσμα για την επιλογή του προγράμματος υπήρξε η περσινή ενασχόλησή μας με τη διατροφή. Τα παιδιά  έχοντας ήδη αντιληφθεί τη σημασία της σωστής διατροφής, θέλησαν να πληροφορηθούν  σχετικά με την υγιεινή του σώματος και τη φυσική άσκηση μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες. Δείτε τις πιο κάτω: