Στις 3 και 4 Δεκεμβρίου 2013, υλοποιήθηκε στο σχολείο μας πρόγραμμα Σχολικής Υγιεινής και Αγωγής Υγείας με τίτλο  «Νοιάζομαι για την υγεία μου» και αφορούσε τους μαθητές της Ε΄ και της ΣΤ΄ τάξης. Την ευθύνη είχε ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός με την ευγενική προσφορά επιστημονικής ομάδας(Παιδίατρος, Οδοντίατρος, Νοσηλεύτρια Επισκέπτρια Υγείας. Το πρόγραμμα έχει σκοπό την ευαισθητοποίηση, αλλά και την εκπαίδευση των μαθητών στις Πρώτες Βοήθειες, στην πρόληψη ατυχημάτων, ατομική υγιεινή και τον ισορροπημένο τρόπο ζωής.

 

SDC14988 Small

 


SDC14992 Small

 

Οι μαθητές της τάξης Υποδοχής στο πλαίσιο υλοποίησης προγράμματος Αγωγής Υγείας με τίτλο: «Πλένω τα χέρια μου» σε συνεργασία με τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης παρουσίασαν αυτοσχέδιο τραγούδι με θέμα : « Το νερό» που τη μουσική επιμέλεια είχε η μουσικός κ. Δέσποινα Κριμπά για το Σχ.Έτος 2012-2013.

Βασικός  στόχος  του  προγράμματος  «Γερά  δόντια?.. καλύτερη υγεία» είναι  η  ενίσχυση  της  επιθυμίας  και  της  ικανότητας  των  μαθητών να  φροντίζουν  αποτελεσματικά  το στόμα  και  τα  δόντια  τους. Το  σχέδιο  δράσης  του προγράμματος  περιλάμβανε  πολλές δημιουργικές δραστηριότητες  με  σκοπό  να  ευαισθητοποιήσει  όσο γίνεται  περισσότερο  τους  μαθητές. Αφορμή για την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος αποτέλεσε η ιδιαίτερη κοινωνική ομάδα ROMA της τάξης υποδοχής.

Αφορμή στάθηκε ένα χαρτόνι που ήταν αναρτημένο στον τοίχο της τάξης με κανόνες υγιεινής του σώματος «πλένουμε τα χέρια μας πριν και μετά το φαγητό πριν και μετά τη χρήση τουαλέτας» και η συζήτηση που ακολούθησε.