Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν οι μαθητές της Γ΄ τάξης με τους γονείς και κηδεμόνες τους στις 08/06/2026 στη σχολική βιβλιοθήκη του σχολείου μας, η οποία πρόσφατα αναδιαμορφώθηκε με τη συμβολή και τη στήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Η βιβλιοθήκη, ως ζωντανό κύτταρο πολιτισμού, μάθησης και δημιουργικής έκφρασης, αποτέλεσε τον ιδανικό χώρο για την υλοποίηση της δράσης.











