
Την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου ξεκίνησαν τα μαθήματα κολύμβησης για το σχολικό έτος 2023-2024. Σκοπός της διδασκαλίας της κολύμβησης στους μαθητές και τις μαθήτριες, είναι η απόκτηση κολυμβητικής παιδείας/επάρκειας στοχεύοντας στην αποφυγή του πνιγμού, την εξοικείωση των παιδιών με το υδάτινο στοιχείο, την απόκτηση βιωματικής γνώσης των βασικών κανόνων ασφαλείας και υγιεινής, την ανάπτυξη της συνεργασίας και της κοινωνικότητας των μαθητών/τριών, παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην ολοκλήρωση της προσωπικότητάς τους.




Το Μαραγκοπούλειο Δ.Σ Βραχναιίκων συμμετείχε και τη φετινή σχολική χρονιά 2022-23 στο πρόγραμμα «Ευέλικτα καπάκια» συγκεντρώνοντας 43 τσουβάλια. Στον αριθμό αυτό συνυπολογίζεται και η ευγενική προσφορά του Λυκείου και του 2ου Νηπιαγωγείου Βραχναιίκων. Το σχολείο μας αρωγός στην προσπάθεια αυτή κατά την οποία συγκεντρώνεται εξοπλισμός (αναπηρικά καροτσάκια κ.α.) για τα Ειδικά σχολεία, θα συνεχίσει το πρόγραμμα και την επόμενη σχολική χρονιά. Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς, τους κηδεμόνες και τους μαθητές που στηρίζουν αυτή την προσπάθεια και τους καλούμε να συνεχίσουν τη δράση με τον ίδιο ενθουσιασμό και του χρόνου.
Η Υποδιευθύντρια
Παρασκευή Γαλάνη
Στο σχολείο μας διοργανώθηκαν αγώνες μίνι βόλεϊ για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης. Οι αγώνες είχαν στόχο, μέσα από την ομάδα, οι μαθητές να μάθουν να επικοινωνούν ισότιμα και με κανόνες, να συμμετέχουν σε μια κοινή προσπάθεια προς ένα στόχο, να αντιληφθούν και να αποδεχθούν την διαφορετικότητα, να καλλιεργηθεί η ιδέα του αλληλοσεβασμού καθώς και την γνωριμία του αθλήματος στους μικρότερους μαθητές.
Υπεύθυνοι της διοργάνωσης ήταν οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας.
Στα πλαίσια της συνεχούς κατάρτισης και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, διοργανώθηκε επιμορφωτικό σεμινάριο στο χώρο του σχολείου με θέμα: «Εργαλεία Web 2.0 στην εκπαιδευτική πράξη» στις 17?5?2023.
Επιμορφωτής ήταν ο εκπαιδευτικός πληροφορικής του Μαραγκοπούλειου Δ.Σ Βραχναιίκων κ. Πέττας Παναγιώτης.
Ευχαριστούμε πολύ το συνάδελφο της Πληροφορικής καθώς και τους εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους.
Η ομάδα δράσης:
Γαλάνη Παρασκευή
Δρίβα Γεώργιο Τζόελ
Σπαθή ? Κορώνη Γεωργία
Καρακόιδα Μαρία
Ηλιοπούλου Βασιλική
Ο κύκλος των επιμορφωτικών ημερίδων που διοργάνωσε το σχολείο μας για την ενίσχυση των διαύλων επικοινωνίας σχολείου?οικογένειας έκλεισε με την ημερίδα που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 15/03/2023, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, με θέμα «Εξάρτηση από το διαδίκτυο» από τον Σύλλογο Ψυχικής Υγείας (ΣΟΨΥ Πάτρας). Γονείς και εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν για τους κινδύνους του διαδικτύου αλλά και τον τρόπο πρόληψης και αντιμετώπισης του προβλήματος από την ψυχολόγο και την κοινωνική λειτουργό του ΣΟΨΥ, οι οποίες και απάντησαν στα ερωτήματα και τους προβληματισμούς των συμμετεχόντων.
Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας!
Η ομάδα δράσης
Αβράμης Ανδρέας
Γούλα Βασιλική
Γρηγοροπούλου Αγγελική
Μπερδέ Ζωή
Με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημ.και Νηπ. Βραχναιίκων, την Παρασκευή 31 Μαρτίου 2023, φιλοξενήθηκε στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας, το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο.
Πρόκειται για μια ειδική ημιμόνιμη φορητή κατασκευή σταθερού θόλου με καρέκλες για τους θεατές, που ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα προσφέροντας μία μοναδική οπτικοακουστική διδακτική εμπειρία. Κυρίαρχο χαρακτηριστικό του είναι η ημισφαιρική οθόνη προβολής διαμέτρου 6 μέτρων με επιφάνεια εμβαδού 57 τετραγωνικών μέτρων! Οι εικόνες προβάλλονται σε όλη την εσωτερική επιφάνεια του θόλου ώστε να περιβάλλουν πλήρως το κοινό, δημιουργώντας ένα απίστευτα εντυπωσιακό περιβάλλον που συναρπάζει.
Οι μαθητές του Δημ. Σχολείου και των νηπιαγωγείων Βραχναιίκων, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εκδήλωση αστρονομίας- ανάλογη της ηλικίας τους- και στη συνέχεια με το ειδικό τηλεσκόπιο να παρατηρήσουν τον ήλιο. Οι μαθητές παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την εκδήλωση και ενθουσιάστηκαν με όσα είδαν.
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων για τις ενέργειές του.