Εκδρομή στην Αθήνα

Αρχές του Μάη 2018, η Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το πλανητάριο, τον ιερό βράχο της Ακρόπολης και το μουσείο της Ακρόπολης, στην Αθήνα. Ήταν μια υπέροχη εμπειρία, την οποία αφήσαμε να αποτυπώσουν οι μαθητές μας στα γραπτά τους…

"Πριν από λίγες μέρες πήγαμε στην Αθήνα. Πριν φτάσουμε, κάναμε μια στάση στην Κόρινθο για να φάμε. Το πρώτο μέρος που πήγαμε ήταν το πλανητάριο. Ήταν φανταστικό. Στην αρχή περιμέναμε λίγο στην είσοδο και ψωνίσαμε διάφορα σουβενίρ. Όταν μπήκαμε, υπήρχε μια μεγάλη αίθουσα προβολής με έναν τεράστιο θόλο. Η ταινία ήταν πολύ ωραία και είχε θέμα τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος. Ήταν λες και περνούσαμε ανάμεσά τους. Όταν φύγαμε, μπήκαμε στο λεωφορείο και πήγαμε στον Παρθενώνα. Ήταν τέλεια εμπειρία! Έβλεπες όλη την Αθήνα, τα ξενοδοχεία, τη Βουλή, και άλλα πολλά κτίρια. Όταν φύγαμε πήγαμε στα Goodys. Ήταν τεράστια! Είχε πολλά διαφορετικά μαγαζιά με βιβλία, με σουβενίρ, καφέ και με φαγητό. Ήρθε η ώρα να φύγουμε . Όλοι τρέξαμε στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε για την Πάτρα. Όταν φτάσαμε στα Βραχναίικα πήγαμε στο σχολείο και ύστερα ο καθένας σπίτι του. Ήταν μια πολύ ωραία εκδρομή και εύχομαι να ξαναπάμε μια τέτοια!"

Σπύρος Μ.

"Πριν από λίγες μέρες πήγαμε εκδρομή στην Αθήνα οι Ε και οι ΣΤ τάξεις. Διασκεδάσαμε πολύ στο Πλανητάριο διότι αγοράσαμε ενθύμια από εκεί και είδαμε μια ταινία για τους πλανήτες σε μια μεγάλη αίθουσα προβολής. Εκεί δεν είχα ξαναδεί τέτοια οθόνη. Υπήρχε ένας θόλος που ξαφνικά φωτίστηκε. Ένιωθα πως οι πλανήτες θα έπεφταν πάνω μου. Ήταν καταπληκτικά. Όταν τέλειωσε δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω ότι βρισκόμουν ακόμα μέσα στην αίθουσα. Στη συνέχεια μπήκαμε στη λεωφορείο και πήγαμε στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν οι Καρυάτιδες και ο Παρθενώνας."

Ελένη Ν.

"…Το πλανητάριο ήταν απίστευτο! Υπήρχε μια αίθουσα προβολής με μια τεράστια οθόνη να είναι από πάνω μας. Όταν άρχισε να παίζει το έργο νόμιζες πως ήσουν σε ένα διαστημόπλοιο. Κουνιόντουσαν τόσο πολύ οι εικόνες και νόμιζες ότι πετούσες. Ήταν απίστευτη εμπειρία. Μετά ακολούθησε η Ακρόπολη. Εκεί είδαμε πολλά αρχαία. Αυτά που μου άρεσαν περισσότερο ήταν οι Καρυάτιδες. Απέναντι ήταν ο Παρθενώνας. Το όμορφο έργο με α γλυπτά του Φειδία…"